De diepte in met God

Toegerust om het evangelie te delen

Verdiep je relatie met God en ontdek wat het betekent om geroepen te zijn.

REACH is een ervaring! 5 tot 6 maanden lang ga je de diepte in met Jezus. Tijdens deze maanden word je toegerust om deel te worden van Gods wereldwijde missie. Je wordt getraind, begeleid en maakt deel uit van een gemeenschap van gelovigen uit verschillende landen. Ook maak je kennis met verschillende manieren om het Evangelie te delen.

Overal ter wereld bieden we mogelijkheden om aan een REACH programma deel te nemen. Hoewel iedere training een unieke omgeving, opbouw en focus heeft, is er één onmiskenbare overeenkomst. Alles draait om het volgen van Jezus en het toepassen van de Bijbel in je leven. 

Het programma

  • Training
    Op een interactieve en begrijpelijke manier leer je over Gods doel en plan met je leven, het communiceren van het Evangelie, leiderschap, groepswerk, wereldzending, cultuur en wereldreligies.
  • Praktische ervaring
    Door zelf de handen uit de mouwen te steken, met mensen in gesprek te gaan en te dienen, ontwikkel je vaardigheden die essentieel zijn om minst bereikte mensen te begrijpen en naast hen te staan.
  • Cross-cultureel
    Je bent onderdeel van een multiculturele gemeenschap en gaat op verschillende outreaches met mensen uit andere culturen. Je wordt ondergedompeld in de lokale cultuur van het land, denk aan het eten, het dagritme en de waarden.
  • Coaching
    Één-op-één coaching is essentieel. We geloven dat individuele aandacht en gebed van een ervaringsdeskundige zal leiden tot persoonlijke groei.

Welke REACH past bij jou?

REACH is onderdeel van Operatie Mobilisatie en kan o.a. worden gevolgd in: Brazilië, Ghana, Ierland, Moldavië, Roemenië, Rusland, Zuid-Afrika, Turkije, Engeland, Zambia en meer.

Aram deelt over zijn REACH-ervaring

Ik leer hier nieuwe dingen over God

Het Evangelie is een boodschap met urgentie. Ik besloot ontslag te nemen op mijn werk en ging een REACH-training volgen in Zuid-Afrika. Het klinkt misschien heftig om 5 maanden zonder familie en vrienden te zijn, maar je krijgt er veel voor terug.

"Wat u ook geleerd, ontvangen, gehoord en in mij gezien hebt, doe dat; en de God van de vrede zal met u zijn."

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren.