Mission Partners — Business

Wereldwijd zijn er ruim drie miljard mensen die niet of nauwelijks het Evangelie hebben gehoord. Dat raakt ons, omdat Jezus zelf ons in Mattheüs 28:19 oproept om te gaan en alle volken tot Zijn discipelen te maken.

OM wordt gedreven door de diepe overtuiging dat ieder mens de kans moet krijgen het Evangelie te horen en Jezus te leren kennen. Het is onze missie om het Evangelie te brengen waar het nog nooit gehoord is. Dit doen we door christenen te mobiliseren en in beweging te brengen en na te denken over nieuwe manieren om mensen wereldwijd te bereiken.

In veel ondernemers herkennen wij de passie en het verlangen om zich in te zetten voor de verspreiding van het Evangelie. Daarom willen we hen betrekken bij onze missie en bieden we de mogelijkheid om Mission Partner te worden.

Deel jij onze missie?

Meld je nu aan  ❯
 
 

Waarom Mission Partners — Business?
Christelijke ondernemers en zakelijk georiënteerde christenen bij elkaar brengen en de mogelijkheid bieden zich te verbinden aan de missie van Operatie Mobilisatie, op een manier die bij hen past.

 

Inhoud van Mission Partners — Business

1 Ontmoeten

  • Een aantal keer per jaar organiseert OM kleinschalige ontmoetingen met andere deelnemers. Bijv. een lunch, lezing of seminar.
  • Minimaal eens per jaar een persoonlijke ontmoeting met een vertegenwoordiger van Operatie Mobilisatie.

2 Verdiepen

  • Bijvoorbeeld door Bijbelstudie en gebed tijdens ontmoetingen die OM faciliteert
  • OM organiseert visiereizen om zelf de impact van de missie te ervaren.

3 Verbinden

  • We zijn met elkaar verbonden in Christus
  • Verbinding met de missie, bijvoorbeeld door de inzet van expertise, ervaring, gebed, financiën, etc.

 

Voorwaarden om Mission Partner te worden

  • Je voelt je aangetrokken tot de missie en wilt met jouw ervaring, kennis, enthousiasme, creativiteit en financiën bijdragen aan de verspreiding van het Evangelie onder de minst bereikten.
  • Je bent zakelijk georiënteerd, ondernemer, bestuurder of directeur van een organisatie, etc. (al dan niet gepensioneerd).
  • Je wilt je financieel committeren aan de missie van OM door middel van een gift van €1.200* per jaar.

    * Deze jaarlijkse gift komt voor 75% ten goede aan projecten die in overleg met een bestemmingscommissie bepaalt zullen worden. 25% gaat naar het Global Missions Fund. De bestemmingscommissie is samengesteld uit Mission Partners - Business leden en OM vertegenwoordigers en heeft tevens een controlerende functie.

 

Word vandaag nog Mission Partner — Business!
Samen zetten we ons in voor de wereldwijde verspreiding van het Evangelie

Meld je nu aan  ❯

Marco Bouw, relatiebeheerder Vragen?Neem contact op met Marco Bouw, relatiebeheerder bij OM.
Bel/app 06 831 641 87 of mail naar marco.bouw@om.org.