Discovery Bible Study

Welkom op reis door de Discovery Bible Study (DBS). Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om het werk van onze zendelingen te ondersteunen en net zoals zij, een DBS te starten!

In de minst bereikte gebieden zijn onze zendelingen bezig om inwoners te vertellen over Jezus Christus. OM-werker Milan* (Zuid-Oost Azië) doet dit onder moeilijke omstandigheden en zelfs vervolging. Toch lukt het hem dankzij de DBS om mensen te vertellen over Jezus en ziet hij ze tot geloof komen! De DBS is een hele eenvoudige manier om te evangeliseren, die de Bijbel zelf laat spreken. Mensen leren Jezus kennen, omdat ze de levensreddende boodschap zelf ontdekken in Zijn Woord.

 

 

 

Doe je mee?

Dankzij jouw steun maken we het werk van de zendelingen mogelijk en reiken we uit naar de minst bereikte mensen. Daarnaast moedigen wij jou aan om dit jaar zelf mee op reis te gaan door de DBS. Doorloop met Milan de vier eenvoudige stappen in het paspoort en zie net als hij meer mensen tot geloof komen.

Volg de vier stappen! Getuigenis van een deelnemer Vlogs Ervaringsverhalen Download een DBS leesplan Meld je aan voor een DBS Ontvang het paspoort

 


 

 “Vaak zie ik mensen veranderen na het volgen van een Discovery Bible Study. Ze ontdekken zelf wie God is!”

— Christiaan van Dijk, voorganger en OM-werker  
Het verhaal van Christiaan  ❯

 
 


 

 

“Ik kan je garanderen dat als je de Bijbel samen leest, je Gods zegeningen én beloftes zult gaan zien en ervaren.”

— Milan, OM-werker in Azië  
HET VERHAAL VAN MILAN ❯

 
 


 

 

“Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zoveel nieuwe inzichten heb verkregen in Bijbelteksten die ik al meer dan honderd keer heb gelezen.”

— Fariba, deelneemster van DBS  
HET GETUIGENIS VAN FARIBA  ❯

 
 

  • Vlog:
    Zo start je een DBS

    Christiaan van Dijk

  • Vlog:
    Bouw aan een gemeenschap

    Stefan en Lisa Schenkel

  • Vlog:
    Succesverhaal

    Johan Crezee

 

Download een DBS leesplan

Bestudeer samen met je groep de Bijbel en zoek een bijpassend leesplan. De leesplannen variëren in thema’s en tijdsperiodes. Download een leesplan en ga met elkaar aan de slag.
Bekijk de leesplannen  ❯

 

“Dankzij de DBS en de verhalen uit de bijbel krijgen mensen een hart voor het verspreiden van het Evangelie. Je ziet dat het vermenigvuldigd!" 
– Johan Crezee, OM-werker Cambodja

 

Deze campagne  is gestart om zoveel mogelijk mensen het Woord van God te laten ontdekken door het volgen van een DBS.

 

We willen dat mensen elkaar en bovenal God ontmoeten, juist nu. Met jouw gift kunnen Milan en andere OM-werkers wereldwijd met de minst bereikten een DBS doen.
 

 

 

Ontvang het paspoort

Wil jij het paspoort inclusief stappenplan graag thuis toegestuurd krijgen? Vul dan je adresgegevens hier in, dan heb je hem binnen no time in bezit. 
Stappenplan aanvragen  ❯

 

Meld je aan voor een DBS

Wil je zelf beleven hoe het is om een DBS te doen? Kom dan langs bij een van onze OM-werkers en kijk of het iets voor je is! Zij stellen hun huis graag voor je open. Meld je hieronder aan, dan nemen wij contact met je op.
Meld je aan  ❯